Betalen

We hebben diverse betaalopties zoals iDeal. De eerste betaling van je abonnement doe jezelf. Elke volgende levering wordt automatisch afgeschreven van je bankrekening.

Bij je eerste bestelling heb je toestemming gegeven om de betalingen automatisch van je bankrekening af te schrijven. Wij schrijven alleen het abonnementsgeld af, altijd een paar dagen vóór jouw volgende levering.

Gemiddeld wordt je bestelling 3-5 dagen nadat de betaling is afgeschreven bij je bezorgd. Nog niks ontvangen? Neem dan contact met ons op.

Mijn account

Rechtsboven op de site staat een icoontje (een rondje met een poppetje erin). Klik erop en je kunt inloggen op je account. Dat kan met je emailadres/gebruikersnaam en wachtwoord.

Bij je eerste bestelling is er een account voor je aangemaakt en heb je via de mail een wachtwoord gekregen. Het wachtwoord kan je aanpassen in ‘mijn account‘.

Ga naar de inlogpagina van je account. Hier kun je een nieuw wachtwoord instellen.

Log in op je account. Hier kun je je persoonsgegevens aanpassen, en de inhoud van je abonnement wijzigen.

Verzending & Retourneren

We hebben een gemiddelde levertijd van 2-3 werkdagen. Op zon- feestdagen wordt er niet bezorgd.

Check als eerste je spambox. Als de bevestigingsmail daar ook niet in zit, neem dan even contact met ons op. We hebben de ervaring dat het soms even kan duren voordat je de mail ontvangt.

De prijs van de pakketten zijn excl. verzend kosten.

Wij leveren in Nederland en België.

Aii dat is jammer om te horen. Als je binnen 14 dagen na ontvangst van je bestelling contact met ons opneemt en de producten ongeopend terugstuurt, zorgen we dat je je aankoopbedrag terug krijgt. Vermeld daarbij je abonnement en/of bestelnummer en de reden van retour.

De producten kun je terugsturen naar:

Foodie Food
Koenenlaan 33
1703 SW Heerhugowaard

Nadat wij de producten hebben ontvangen storten wij het aankoopbedrag zo snel mogelijk – maar uiterlijk binnen 30 dagen –  terug op je rekening.

De abonnementen

Je kan kiezen voor een van onze drie standaard pakketten. De frequentie van levering bij je eerste bestelling standaard op maandelijks. In ‘mijn account‘ kan je de frequentie wijzigingen.

  • Pakket Start: 6 zakken van 300 gram
  • Pakket Grow: 10 zakken van 300 gram

Ben je een groot verbruiker stuur dan een reactie via de contactpagina.

Nope, alle abonnementen zijn 100% flexibel. Jij bepaalt zelf de frequentie en je type pakket. Op ieder moment kan je het abonnement aanpassen, pauzeren of geheel stopzetten. Log in op je account en pas eenvoudig je voorkeuren aan.

Dit kan je eenvoudig doen via je account. Hier kan je je abonnement stopzetten, aanpassen of pauzeren.

Gefeliciteerd met je verhuizing. Log in op je account. Hier kan je al je wijzigingen doorvoeren.

Uiteraard! We hebben het zo makkelijk mogelijk voor je gemaakt. Kies eenmalig als je een pakket granola wilt bestellen. Vaker de granola ontvangen? Kies dan voor een abonnement naar keuze. Zowel hoeveelheid als frequentie zijn aan te passen. Ook pauzeer, stop en wijzig je wanneer je wilt.

De frequentie is afgestemd op jouw persoonlijke wens. Log in op je account. Hier kun je zien wanneer wij langskomen met jouw volgende levering.

Oeps!! Log in op je account. Hier kun je de datum van je eerstvolgende levering aanpassen en naar voren halen.

Gemiddeld 3-5 dagen voordat jij de volgende levering ontvangt, wordt het bedrag automatisch van je rekening afgeschreven.